Szukaj
Close this search box.

mgr Anna Kopczuk

Dyrektor

Absolwentka:

  • pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej (Uniwersytet w Białymstoku)
  • studiów podyplomowych: Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka (Akademia Pedagogiki Specjalnejw Warszawie)
  • Rehabilitacji Ruchowej Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej (Akademia Pedagogiki Specjalnej w Warszawie)
  • Diagnoza i Terapia Pedagogiczna (Niepubliczna Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Białymstoku)
  • Edukacja i Rewalidacja Osób ze Spektrum Autyzmu (Instytut Studiów Podyplomowych Wyższej Szkoły Nauk Pedagogicznych w Warszawie)
  • Socjoterapia w Zakresie Prowadzenia Zajęć, Organizacji i Kierowania Grupami Terapeutycznymi (Wyższa Szkoła Finansówi Zarządzania w Białymstoku),
  • Zarządzanie Oświatą (Instytut Studiów Podyplomowych Wyższej Szkoły Nauk Pedagogicznych w Warszawie)
  • Logopedia (Instytut Studiów Podyplomowych Wyższej Szkoły Nauk Pedagogicznych w Warszawie).

Ukończyła Studium Socjoterapii i Edukacji Twórczej (Wojewódzki Ośrodek Animacji Kultury w Białymstoku) oraz Szkolenie Międzynarodowe „ Educiation and counselling for students with Autism and Asperger syndrome” – Włochy.

Jest certyfikowanym terapeutą:

  • Integracji Sensorycznej (PSTIS), 
  • Trenerem  EEG- Biofeedback I stopnia,
  • Terapii Taktylnej,
  • Terapii Ręki.

Regularnie podnosi swoje kwalifikacje dotyczące diagnozy i terapii SI.

Zajmuje się diagnozowaniem przyczyn niepowodzeń szkolnych oraz jest w zespole diagnostycznym zaburzeń ze spektrum autyzmu – posiada certyfikat:

  • „Zastosowanie ADOS-2 w badaniach klinicznych”,
  • STAT

ukończyła szereg szkoleń w tym zakresie m.in.:

  • „Diagnozowanie małych dzieci w kierunku zaburzeń ze spektrum autyzmu” (Synapsis),
  • „Narzędzie M-CHAT-R/F – praktyczne zastosowanie w monitorowaniu rozwoju dziecka” (Synapsis),
  • „Wczesna interwencja wybrane zagadnienia związane z diagnozą i terapią dziecka w wieku od 0-6 lat z zaburzeniami rozwoju psychoruchowego”,
  • „Ryzyko, diagnoza i terapia ASD u najmłodszych dzieci” – sympozjum naukowe.

Posiada uprawnienia do prowadzenia diagnostyki za pomocą narzędzi

  • KOZE,
  • KORP,
  • KOLD,
  • PEP-3-PL.

Swoje umiejętności doskonali uczestnicząc w kursach, szkoleniach, konferencjach naukowych krajowych i międzynarodowych.. Stale wzbogaca warsztat pracy.

Ukończyła:

  • szkolenie podstawowe PECS
  • szkolenie podstawowe i zaawansowane – Makaton

Prowadzi terapię indywidualną i grupową, pracuje w nurcie niedyrektywnym – uczestniczyła w warsztatach prowadzonych przez Raun K. Kaufmana – Wprowadzenie do Programu Son- Rise, seminarium i warsztatach Jake”aGreenspana – Floortime w pracy z osobą z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Jak pomóc dzieciom nawiązywać relacje, komunikować się i myśleć. Ukończyła I I II stopień kursu HANDLE – Zrozumieć autyzm w ujęciu Handle i Podstawy HANDLE w zaburzeniach neurorozwojowych oraz pierwszy stopień warsztatów szkoleniowych Systemu Rozwoju Poprzez Zabawę – Growthtrough Play System. 

Prowadzi szkolenia oraz pracuje jako wykładowca na studiach podyplomowych.