Kadra


mgr Barbara Twarowska – Dyrektor

Ukończyła studia magisterskie na kierunku wychowanie fizyczne (Akademia Wychowania Fizycznego w Warszawie). Absolwentka studiów wyższych z filologii  angielskiej (licencjat).Ze względu na swoje zainteresowania pedagogiczne i dydaktyczne uzupełniła swoje wykształcenie o studia podyplomowe z pedagogiki wczesnoszkolnej i przedszkolnej, edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną oraz kurs kwalifikacyjny z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju i edukacji dzieci z autyzmem. W czasie swojej ponad 25-letniej pracy zawodowej stara się stosować ideę holizmu. Uważa, że osoby pracujące z dziećmi powinny charakteryzować się: spokojem wewnętrznym, samokontrolą, cierpliwością i twórczą energią. Ceni ludzi, którzy potrafią pracować w zespole. Uwielbia: zwierzęta, sport, podróże (małe i duże).


mgr Renata Grzybowska – Pawlak – Wicedyrektor

Absolwentka studiów wyższych Uniwersytetu Warszawskiego o kierunku pedagogicznym w zakresie nauczania początkowego. Ponadto –  magister filologii angielskiej na Uniwersytecie w Białymstoku. Pomysłodawca, realizator i koordynator projektów unijnych oraz innowacji edukacyjno-wychowawczych. Organizator letnich wypoczynków dla dzieci i młodzieży zarówno w Polsce jak i za granicą. Ukończyła liczne studia podyplomowe, kursy kwalifikacyjne oraz  szkolenia, m.in. : studia podyplomowe w zakresie edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną (Oligofrenopedagogika), studia podyplomowe w zakresie edukacji i terapii osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, studia podyplomowe w zakresie pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej z pomocą pedagogiczno-psychologiczną, kurs kwalifikacyjny z zakresu zarządzania oświatą.

Od 25 lat pracuje z dziećmi, młodzieżą, dorosłymi i ludźmi starszymi. Uważa, że w kontakcie z każdym człowiekiem najważniejsza jest szczerość, ciepło i uśmiech. Szczególnie istotne jest dbanie o uśmiech tych najmłodszych, bo „ kiedy śmieje się dziecko, śmieje się cały świat” jak mawiał Janusz Korczak.

Uwielbia przyrodę, podróże z rodziną i poznawanie smaków kuchni z różnych krajów. Relaksuje się przy stylizacji i dekoracji wnętrz oraz słuchaniu amerykańskich standardów.


mgr Eliza Moniuszko

Z wykształcenia magister pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej.  Wykształcenie uzupełniła o studia podyplomowe z Edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej oraz o Przygotowanie pedagogiczne. Swoją wiedzę zgłębia poprzez liczne webinaria i literaturę.  W wolnym czasie czyta książki, rozwiązuje krzyżówki i ćwiczy umysł w sudoku.


mgr Magdalena Wiśniewska-Waszkiewicz

Z wykształcenia magister pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej. Studia licencjackie ukończyła na kierunku Animacja kultury z arteterapią. Wzbogaciła swoją wiedzę o studia podyplomowe z Edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej, Edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną (Oligofrenopedagogika), Autyzmu. Obecnie studiuje Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka. Prywatnie żona i mama, która spełnia się w pracy w przedszkolu. W wolnym czasie czyta kryminały.


mgr Joanna Komorowska

Z wykształcenia magister pedagogiki wczesnoszkolnej i przedszkolnej. Stawia na ciągły rozwój dlatego uczestniczy w szkoleniach i kursach. Praca z dziećmi daje jej dużo satysfakcji, a więc świetnie się odnajduje w roli nauczyciela. Prywatnie żona i mama dwójki dzieci. W wolnym czasie lubi wycieczki i doskonali umiejętności kulinarne.


mgr Emilia Jastrzębska

Ukończyła pedagogikę wczesnoszkolną i przedszkolną oraz pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą na Uniwersytecie w Białymstoku. Wykształcenie uzupełniła o studia podyplomowe z wczesnego nauczania języka angielskiego oraz edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną. Obecnie studiuje edukację i terapię osób z zaburzeniami ze spectrum autyzmu. Uważa, że ciągły rozwój i szkolenia są kluczem do sukcesu w pracy zawodowej. W wolnym czasie czyta książki, słucha podcastów kryminalnych i piecze ciasta.


mgr Julita Panasewicz

Ukończyła studia magisterskie  z edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Jest absolwentką studiów podyplomowych z zakresu pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej oraz pedagogiki specjalnej (autyzm i zespół Aspergera).

Jej główne atuty to: cierpliwość, otwartość, skrupulatność, systematyczność oraz zaangażowanie. W pracy stawia na indywidualne podejście, zwracając przy tym uwagę na szczególne potrzeby każdego dziecka. Wychodzi z założenia, że każde dziecko jest inne, ale każde jest tak samo ważne.

W wolnej chwili uwielbia spacery, granie w gry planszowe oraz czytanie książek.


Katarzyna Płoszaj

Pomoc nauczyciela


Kamila Biernat

Pomoc nauczyciela