Ukończyła studia magisterskie z psychologii o specjalności klinicznej, studia podyplomowe z zakresu Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka, Autyzm (Edukacja i rewalidacja osób ze spektrum autyzmu), Oligofrenopedagogika oraz Podyplomowe studia pedagogiczne.
Pracuje w zespole diagnostycznym w NZOZ AXON Poradni dla osób z autyzmem dziecięcym lub innymi całościowymi zaburzeniami rozwoju w Białymstoku. Prowadzi terapię indywidualną oraz grupową (trening umiejętności społecznych) dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Ponadto w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej „MENTOR” prowadzi zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dziecka. W swojej pracy zawodowej kieruje się przede wszystkim dobrem dziecka. Koncentruje swoją uwagę oraz działanie na podążaniu za pacjentem poprzez rozwijanie jego zainteresowań, pracę na mocnych stronach i wzmacnianiu wiary w siebie.
Poszerza swoją wiedzę i umiejętności biorąc udział w kursach i szkoleniach. Ukończyła:
- – „Stosowanie Profilu Psychoedukacyjnego, Wydanie 3, Wersja polska (PEP-3-PL)
w diagnozie funkcjonalnej dzieci ze spektrum autyzmu” - – „Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach – szkolenie podstawowe I stopnia TSR”
- – „Wzmocnienie pozytywne jako najważniejsza umiejętność w pracy nad efektywnym uczeniem i zachowaniem.”
- – „Skala inteligencji Stanford-Binet 5 w praktyce diagnostycznej”
- – „Diagnoza i terapia autyzmu”- poziom podstawowy
- – „Diagnoza i Terapia Ręki – kurs I i II stopnia w ujęciu globalnym – Specjalista Terapii Ręki”
- – „Integracja Sensoryczna (SI) – wykrywanie zaburzeń i zasad prowadzenia terapii”
- – „Trening Umiejętności Społecznych (TUS) Dzieci i Młodzieży z Zespołem Aspergera, ADHD oraz Zagrożonych Niedostosowaniem Społecznym”
– „Trudne sytuacje w przedszkolu w kontaktach z dorosłymi”