Głównym celem kursu jest przygotowanie uczestników do profesjonalnego i efektywnego prowadzenia zajęć Treningu Umiejętności Społecznych (TUS). Szkolenie koncentruje się na przekazaniu kompleksowej wiedzy o rozwoju społeczno-emocjonalnym, metodach diagnozy uczestników oraz strategiach zarządzania i dokumentacji zajęć TUS. Kurs ma na celu wyposażenie uczestników w umiejętności niezbędne do rozwiązywania problemów napotykanych w pracy edukacyjnej oraz ewaluacji efektywności zajęć.
Kurs prowadzony będzie w formie interaktywnych wykładów, ćwiczeń praktycznych i dyskusji grupowych. Zastosowanie tych form zapewni uczestnikom maksymalne zaangażowanie oraz skuteczność przyswajania umiejętności.
Uczestnicy zyskają kompleksowe umiejętności teoretyczne i praktyczne, które umożliwią skuteczne prowadzenie zajęć TUS. Szkolenie to pozwoli uczestnikom na efektywniejsze wspieranie rozwoju społeczno-emocjonalnego uczniów oraz na profesjonalne zarządzanie i dokumentowanie własnej pracy edukacyjnej.
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy otrzymają certyfikat wydany przez Podlaski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Białymstoku (Akredytacja Podlaskiego Kuratorium Oświaty nr NP.5470.12.2025 z dn. 25.06.2025 r.)
W swojej pracy stosuje różnorodne metody i formy pracy z dziećmi starając się rozbudzać ich ciekawość, rozwijać zainteresowania, stymulować rozwój, redukować zachowania niepożądane i wzmacniać wiarę we własne siły. Sukcesywnie podnosi swoje kwalifikacje zawodowe. Absolwentka studiów podyplomowych z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju i autyzmu. Szczególny nacisk kładzie na efektywność i skuteczność podejmowanych działań terapeutycznych. Doświadczenie zawodowe zdobyła pracując z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną, autyzmem i Zespołem Aspergera. W swojej pracy koncentruje się na pomocy dziecku i rodzinie prowadząc terapię indywidualną, grupową oraz konsultacje dla rodziców. Zajmuje się diagnozą osób z podejrzeniem całościowych zaburzeń rozwoju.